četvrtak, 21. svibnja 2015.

Chia puding s višnjama i kokosovim mlijekom.


Chia sjemenke pravo su nutritivno blago jer obiluju proteinima, antioksidantima, vlaknima, vitaminima i mineralima. Objektiv ih voli, instagram ih voli, žene u teretanama ih vole,  ja ih volim... Ma nema 'ko ih ne voli, čak je i Mišo Kovač izmjenio naziv svog bezvremenskog hita u "Chia sjemenka u mom oku"!




Chia je apsolutno neutralnog okusa, potopljena tekućinom nabubri čak 9 puta svog volumena, olakšava probavu, spašava od gladi i prilično je uspješan saveznik u zdravijim alternativama za nas ovisne o šećeru. :) 
Osim popularnih (voćnih) pudinga, njome možete zgusnuti juhe, umake, stavljati u jogurt, mlijeko, peciva.. No osobno smatram najisplativijim iskoristiti ju u pudingu, gdje chia ima priliku doći do svog punog izražaja, uzevši ipak u obzir da je prosječnom 'rvackom recesijskom džepu ova namirnica ipak skupa. 

No, postoje mjesta gdje ju možete nabaviti povoljnije; internet, rođaci gastarbajteri ili moj novootkriveni mali eldorado zdrave hrane - Juice box u Vlaškoj, gdje za otprilike cijenu jednog Big Mac menu-a možete dobiti 200 gr sjemenki. Moram li isticati očito ili ćete ipak produžiti u "Mekić"? 

Ukratko - prilikom pripremanja chia pudinga nema strogih pravila, no neko nepisano jest - 1 jušna žlica sjemenki na 1 dcl tekućine. Dok moj najdraži recept glasi ovako;

Sastojci (1 porcija):

-2,5 dcl hladnog malomasnog mlijeka (ja pijem kravlje i živa sam, ali i drugi koji piju bademovo, zobeno - i oni su isto živi još)
- 3 čajne žličice ***kokosovog mlijeka u prahu ili pak 2 čajne kokosovog brašna
- 3 jušne žlice chia sjemenki
- malo zaslađivača po želji
- pola šake višanja (smrznutih)

Priprema:

U fotogeničnu čašu (jer kako ćete inače ovo staviti na instagram?) ulijte mlijeko, zatim dodajte kokos mlijeko u prahu ili brašno te dobro promiješajte. Dodajte zaslađivač - 1 čž meda, agave, stevie ili ko ja - prostog umjetnog iz DM-a :) te uz miješanje dodajte chiu. Izmješani sadržaj prekrijte folijom i stavite u hladnjak na 10 minuta. Zatim izvadite te još jednom dobro promiješajte, sjemenke se znaju priljepiti jedna za drugu, ili za dno čase... pokušajte ih odignuti i razdvojiti eventualne grudice miješanjem, kako bi svaka sjemenčica imala priliku nabubriti. Zatim dodajte višnje, te vratite u hladnjak na novih 10 minuta. I to je to!


 ***kokosovo mlijeko u prahu možete također nabaviti u Vlaškoj u Internacionalnom mini marketu Pekinška Patka, ili u njihovom web shopu. Ovo u prahu mi je spas, dugo mi traje i pokazao mi se praktičnijim od konzervica. Thumbs up za kokos mlijeko u prahu i ovu simpatičnu trgovinicu! :D


Nema komentara:

Objavi komentar