nedjelja, 3. svibnja 2015.

Vanilla Lavender - KRINGLE mirisni vosak


Ovo je jedan profinjeni nenametljivi a gurmanski miris. Ugodno iznenađenje koje je postalo jedan od mojih mirisnih favorita... A inače lavandu uopće ne volim!




Na nagovor tete u dućanu, uzela sam ga uz pretpostavku da me ništa neće natjerati da zavolim lavandu! Vanilije sam se do sada zasitila, iako sam već dugo u potrazi za ugodnim vanilija mirisom, onim koji me neće gušiti "toplinom"  ili pak asocirati na boreke za auto. :)


Njušila sam ja njega u više navrata, mrštila se, uzimala s police, pa opet vraćala... Na kraju sam ga kupila i potrošila najbrže ikad! (In a good way :D)  Ovo je divan, opojan i savršeno izbalansiran mirisni vosak!

Miris je upravo chic! Shabby chic!!! Dok se taj vosak topi u mojoj aroma lampici, predamnom se stvara slika romantične mlade dame koja u djevojačkoj sobi s tapetama na nježne cvjetiće, na čistoj bijeloj posteljini s vezom, ležečki jede veliku kuglu mliječnog sladoleda. Eto, taj prizor vidim! E da, i dan je predivan, sunce se probija kroz prozor! U mirisnom prizoru, ne ovdje u Sesvetama. Svježe oprana posteljina miriše na lavandu! Njena, ne moja.

Ukratko - ovaj spoj je savršen, dugotrajan, ispunjava prostor, profinjen je, no opet zaigran. U mome dnevnom boravku se nekako radijalno širi, no ne napadno... čas udahnem samo vaniliju, čas lavandu, ali pretežno igra baš taj duo, kao tek naizgled banalna kombinacija mirisa. Sve kako ga je KRINGLE opisao zaista stoji. Mom oduševljenju nema kraja, definitivno kupujem ponovno! Moram istaknuti i kako miris nije "glavoboljček".


Da je ovaj miris celebrity bio bi:
Blake Lively
















Ukupna ocjena: 8.5/10




Nema komentara:

Objavi komentar