četvrtak, 3. rujna 2015.

FOREO recenzija - treba li vam zaista i isplati li se zaista?

FOREO luna mini

Ne znaš ka'e FOREO?! Neću se družit s tobom! Šala, imam feeling da njihove marketinške akcije tek predstoje, i uskoro će svaka prosječna žena načuti za taj beauty gadget, no neće si ga svaka prosječna žena moći niti željeti priuštiti! Zasad za njim uzdišu upućeni kozmetički ovisnici, a kupuju ga dobrostojeći gadgetmani, upućeni kozmetički ovisnici i sirota ja.

Foreo je mali T-sonični uređaj (pulsira, kasnije objasnim kako i koliko, slovo T ni meni baš puno ne govori) za čišćenje lica koji se polagano probija na naše tržište. Izrađen je od medicinskoga silikona što je odlično jer je antibakterijski, ne upija mirise, vlagu, boje... i izuzetno je privlačnog dizajna, i malo me sram ovo priznati, no dizajn je bio glavni trigger da ga kupim u ovo vrijeme obilja i blagostanja, kada je sasvim opravdano izbit' si iz džepa 910 HRK (da, toliko košta)! 

Al' imam ja i za ovo opravdanje;
  1. žena sam - mogu sve!
  2. Kike s bloga Šminkoholičarke ga ima, koristi i svesrdno mi ga je preporučila.  Preporučila mi je i super kremicu protiv perutave i suhe kože lica, a ja preporučam njen blog), a i primjetila sam zdravi sjaj njenoga lica otkako ga ima
  3. volim pozitivne vibracije :)

Nego, postoje 2 verzije, ova moja je manja, targetira mlađu publiku i na stražnjoj strani nalaze se veće "piknjice" za dubinsko čišćenje kože, za razliku od većeg modela koji na stražnjoj strani izgleda ovako i njime navodno zaglađujete bore.
Iako na pragu 30-te odlučih se za FOREO luna mini nakon što provedoh sate i sate iščitavanja recenzija, gdje su iskustva kako im taj dio za bore nije baš donio poboljšanja, a i sama sam prije kupnje isprobala "veliki" foreo i zaključila kako za razliku u cijeni radije kupim dobar serum za lice.

Nego kako FOREO funkcionira?
Na njihovoj službenoj stranici kažu da u samo 2 minute dnevnog korištenja već kroz 3 dana vaša koža izgleda čišće, zdravije i svježije. Ovo povrđujem!
S 8000 pulsacija u minuti taj uređaj kažu, nježno uklanja mrtve stanice vaše kože, odčepljuje pore i uklanja ostatke makeup-a. Imajte na umu kako ovo nije proizvod za uklanjanje makeup-a, zato se koristi nakon skidanja šminke te on uklanja tek njene ostatke.

A što osobno primjećujem nakon 2 mjeseca korištenja forea?

- koža je blistavija, mnogo glađa i življa, ponovno imam baby soft kožu
- miteseri na nosu nisu nestali, no jesu blijeđi, sitne bijele komedone na bradi imam i dalje
- malkice veće komedone na obrazima imam i dalje
- proširene pore imam i dalje ( ali djeluju mi nekako "otčepljenije"), PMS vragove imam i dalje, minus na računu imam i dalje
- kako on dubinski čisti kožu, koža je prodisala, znači počela mi se pojačano mastiti (čelo pogotovo)

FOREO luna mini stražnja strana


Što onda točno FOREO (ne)radi?


  • dubinski čisti lice, ono što je primjetno jest glađa i mekanija koža
  • koža zaista djeluje zdravije, kao da je nekako puna kisika, baš dobijete onaj zdravi sjaj, pripisat ću to tome što uklanja mrtve stanice
  • primjetila sam da nemam više suhe dijelove na licu (uz korjen nosa i dio obraza)
  • ne čisti  make-up već samo uklanja njegove ostatke
  • osobno nemam problematičnu kožu, no po pitanju sitnih nepravilnosti  (čitaj prištići i komedončići) ne primjećujem  vidljivu razliku/poboljšanje (no ni sam proizvođač to ne obećaje)
  • svojim slatkim dizajnom i jednostavni korištenjem, tjera ljenivce da se prime svakodnevne rutine čišćenja lica
  • pogodan je i za najosjetljiviju kožu, ne izaziva crvenilo niti ikakve negativne promjene na koži
  • vibrira u 2 brzine, bežično se koristi, a puni se svake prijestupne na mali usb priključak
  • osvaja vas svojom dostupnošću u nekoliko živahnih boja i garantira vam 10-ogodišnju vjernost! ;)

Bolje FOREO u ruci, nego golub na grani!

Zaključak:


Ukoliko brinete o svome licu i bogato ste se udali, a bitno vam je da vam je koža dubinski čista, glatka i mekana - FOREO je must have!

Ako ste studentica i volite sve što vole mladi, radite u Iskonu preko studentskog ugovora i imate neke prištiće/nepravilnosti - kupite si u DM-u prirodnu spužvicu za čišćenje lica (20-tak HRK), blago sredstvo za umivanje i budite dosljedne i temeljite. FOREO si priuštite kad... ćete si ga moći priuštiti, jer iako ima svoje benefite, nije nezamjenjiv nit će vaša koža biti trajno oštećena što ga ne posjedujete! ;)

4 komentara: