nedjelja, 15. svibnja 2016.

Linolada Kokos & Banana Nicecream

Linolada Kokos Nicecream

Nicecream je zapravo zdrava verzija kremastog sladoleda, čiji je glavni satojak banana. Linolada Kokos je zapravo podla verzija Linolade milk, i glavni joj je cilj zeznuti nam dijetu! Jooooj, šta ja lažem, nit sam na dijeti, nit ću bit... Nicecream sam dodala samo zato da povećam volumen svom desertu, jer me više sram da s 30 godina strpam pola staklenke u usta, onako na žlicu, i opet svijetu lažem da je to PMS!


Vi možete dodati Lindoladu Kokos u Nicecream, ja sam dodala Nicecream u Linoladu. #Hello Summer! Ukratko - Nicecream je  već dulje vrijeme hit na društvenim mrežama tj. među Healthy, Raw, Clean - eaterima jer se od prethodno zamrznute banane dobiva kremasti, puni, sladoledni okus, kojem svaka druga aroma izuzetno dobro laska. Osnova je banana, a uvijek možete dodati kakao, jagode, mango - ako želite biti trendy. Ili slijediti moj recept, ako:
- ste u PMS-u
- vam je pao šećer
- od partnera/djece/punice želite izvući određene informacije
- se kužimo :)

Sastojci (za 4 osobe):
- 3 veće zrelije banane
- 1 žlica do dvije Lindolade Kokos

te po želji: malo kokosovog brašna, kap prehrambene boje

Priprema:
Narezati bananu na kolutiće, te zalediti na otprilike 5 sati. 
Nakon toga potrebno je bananu dobro izblendati, u blenderu ili nekoj dobroj sjeckalici. Možda ćete trebati više puta prekidati blendanje, kako biste premiješali smjesu, da se sve ravnomjerno usitni. Kada je smjesa dovoljno kremasta dodajte jednu do 2 žlice Linodlade i još 2 puta  po 2 sec izblendajte.

* prije početka blendanja možete dodati malo boje, meni se tako učinilo ljepše za fotkanje

  • Smjesu razdijeliti u zdjelice i po želji posipati kokos brašnom. Njam! 


1 komentar: