srijeda, 24. lipnja 2015.

Curry s piletinom i bananom

U karipskoj kuhinji banana je standardna namirnica za pripravljanje slanih jela. Nemojte bit klasični 'rvati i odma  frktat nosom na ovo, jer tu nema zaprške nit Vegete, a ni kruv se ne jede uz to! Istražujte nove okuse, prigrlite promjene, možda se ugodno iznenadite! ;) Od kombinacije piletine i banane još nitko nije umro, što se ne može reć za kombinaciju alkohola i vožnje, koja je mnogo udomaćenija na ovim prostorima.


Nego hajdmo mi na recept! 

Nakon što je prisustvovala jednoj kulinarskoj radionici, prijateljica mi je pričala o juhi od banane, curry-ja i karfiola, koja ju je ugodno iznenadila.
Karfiol ne volim, al volim googlat pa sam  tako u tražilicu upisala banana curry i Google mi je ponudio gotovo 16 000 rezultata, što će reći - curry s bananom u bijelom svijetu nije nikakva posebna egzotika. Recept je preuzet odavde, a ja sam ga malo prilagodila svom ukusu i sadržaju hladnjaka.


Sastojci (za 4 porcije):
2 velike banane
2 velike žlice curry praha
2 čž mljevenog korijandra
1 čž sjemenki gorušice ( ili jedna jačeg senfa)
3 velike žlice maslaca
ribana korica 1 limuna ( u original receptu je limeta)
4 čž  soka limuna (ili limete)
1 vrh puna čž soli
1/2 čž mljevenog crnog papra
 1 dcl vode
2 dcl vrhnja za kuhanje ( voda u origigi receptu)
600 gr filea pilećih prsa
peršin za dekoraciju
 2 vrećice riže, skuhane ( fan sam riže iz vrećice)

Priprema:
Zagrijte pećnicu na 230 °C.  Dodajte banane te sve začine i vodu pa ustinite u blenderu ili štapnim mikserom. Posložite pileća prsa u adekvatnu tepsiju/posudu gdje će te ih peći, te prelijte banana curry sadržajem.  Pecite 20-tak minuta, odnosno dok ne bude gotovo. Zatim izvadite iz pećnice, piletinu odložite na tanjur sa strane, a umak prebacite u rajnglicu pa  uz dodatak vrhnja za kuhanje miješajte te pustite da zavrije. 
Na tanjur servirajte piletinu, zatim rižu te zalijte ovim kremastim, slatkastim  egzotičnim umakom! Voila! Upravo ste napravili još jedno super jelo s kojim ste obmanuli mase da znate kuhati! :D





Nema komentara:

Objavi komentar