petak, 10. srpnja 2015.

Ljeto miriše na NUXE & FUN IN THE SUN


Kad srce kaže ljeto - kaže cvijet naranče i bijeli mošus! Kaže i pojačane kampanje ljetnih must have proizvoda! Kaže mirisni Nuxe i zlatne šljokice! Kaže luksuz i elegancija & Fun in the Sun!


Oni koji posjeduju Nuxe ulje znaju o čemu pričam. Opsesija njegovim mirisom, svako ljeto stvar je prestiža da vam se noge i dekolte presijavaju u sitnim zlatnim šljokicama. Preko ponude dana uzet ćete 3 dana ljetovanja u Crikvi, torbu za plažu dobit ćete uz kupljeni časopis, ali na ovaj ili onaj način imat ćete to suho ulje, tako vam recesije! I imajte  si ga rad'! Tako si  ja imam rad' i FUN IN THE SUN Village candle svijeću koja mirisom zaista podsjeća na Nuxe ulje.

 Svoj mali wellness napravim si tako da netom prije tuširanja upalim ovu svijeću, ona gori dok ja pod tušem jako loše pjevam i prilično dobro ispilingiram sve osim ušiju; zatim se ovlaš obrišem ručnikom pa  našpricam NUXE uljem (sa šljokicama!). U međuvremenu miris svijeće se proširio prostorom, šnjofam zrak, pa svoju ruku i tako u krug dok mi osjetila ne odumru. Pa se malo muvam po kući, čupkam si obrve i uživam u nepodnošljivoj lakoći postojanja! 

Ukratko, nakon što je moja NUXE svjećica koju sam zimus dobila na poklon izgorila do temelja, svako malo sam im slala facebook upite vezano za istu; da ima li je u slobodnoj prodaji, hoće li je biti u nekim promo pakiranjima, ima li je tu i tu, ima li je sad... a sad? Nažalost, ta divna svjećica svojedobno se mogla  kupiti uz njihov parfem, no jako ju je teško bilo nabaviti, količine su bile male,  trenutno vjerujem da nije nigdje u ponudi. 

No jako me razveselilo kada sam namirisala Village Candle FUN IN THE SUN svijeću. Miris je veoma sličan tj. savršeno komplimentira NUXE mirisu suhog ulja, sastojak koji dijele jest cvijet naranče. NUXE doduše miriše nešto slađe, usudila bih se reći da je to zbog ulja lješnjaka i slatkog badema.

Stoga, želite li u svome prostoru dašak ljeta, onog profinjenog i luksuznog - gore je opisana THE kominacija! Svijeću svakako preporučam, miris joj je radijalan i dugotrajan, zadržava se u prostoru i nakon što se plamen ugasi. Cvijet naranče i bijeli mošus okosnica su njegove mirisne piramide. Lijepo i ravnomjerno izgara i toliko mi je draga da ju škrto čuvam i koristim samo kad sam sama doma, da u miru uživam u njenom mirisu i svom malom ritualu.

Da su ovi mirisi celebrity bili bi:
J Lo


Ukupna ocjena: 10/10 :)

Nema komentara:

Objavi komentar